Lördagen i bilder




Lördagen kort och gott
Jag måste ju nästan ge mig själv en aning cred för mitt otroliga engagemang till att hålla er uppdaterade här på bloggen. Har haft så himla mycket att göra både här hemma och på jobbet. Nog för att jag har suttit ute på balkongen och gottat mig i den härliga sommarvärmen, som för övrigt har kommit för att stanna? Kan man ju hoppas i allafall. Underbart är det hur som helst!

Vi är på sluttampen av maj, och jag har svårt att förstå att vi faktist närmar oss semestern med stormsteg. Dock ser det ut som att jag kommer jobba större delen av sommaren. Vi bestämde oss för en sen semester i år, men det gör mig ingenting. Känns bra att kunna spara så att vi kan hitta på en massa roliga saker samt införskaffa sådant som vi verkligen behöver. Juni däremot blir fullspäckat med studentkalas, födelsedagskalas och massa annat skojj!

Mina fina killar sover sedan en tid tillbaka. Själv tänkte jag krypa upp i soffan framför teven ett slag med en stor kopp av mitt favorit thé.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR