3 månaders kontroll på BVC & Vaccination

 
Lilla älskling, är det sant att vi har skapat dig?!
 
I måndags blev våran stora tjej hela 3 månader, och idag var det återigen dags för ett besök på BVC. Denna gång för 3 månaders kontroll samt vaccination, något som jag har gått och bävat mig inför ett bra tag nu. Jag själv är så himla spruträdd, och nu skulle jag behöva utsätta min älskade lilla dotter för det absolut värsta tänkbara. Måste ändå säga att hon skötte sig exemplariskt, grät inte alls lika mycket som jag förväntade mig att hon skulle göra. Duktiga tjejen!
 
Fortsätter pinna på i både vikt och längd gör hon också. En vikt på 6770g och hela 63cm lång, jösses vad du växer lilla älskling! Eftersom att amningen fungerar så bra och Meja får i sig precis så mycket som hon behöver, så drar vi ut på att börja med smakportioner tills hon är 6 månader fyllda. Jag tänkte faktist börja läsa på lite om det här med att laga maten själv, vilket jag har varit på tok för lat med att göra tidigare. Dessutom tänkte jag blanda ut maten med min egen bröstmjölk, vilket jag har hört skall vara toppenbra! Ni som har testat detta, kan ni inte dela med er av lite råd, tips och recept?! 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR