En tidig liten julklapp

 
I veckan fick Meja en tidig julklapp utav oss, en sprillans ny gåstol från Chicco Space. Jag tvekar fortfarande om det verkligen var ett sådant bra köp, för i dagsläget så fullkomligen avskyr hon denna. Hon skriker som en stucken gris bara man sätter henne i den. Till Elias hade vi aldrig någon gåstol, men jag minns att han tokälskade att anv'ända den hemma hos vännerna. Nu kryper ju Meja utav bara farten, så kanske är det så att hon redan hittat ett sätt att ta sig fram. Kanske hon börjar visa intresse för gåstolen lite längre fram, kanske inte. När introducerade ni era små för gåstolen? Och hur reagerade dem på denna? Vore intressant att få höra från andra föräldrar. För er som undrar så köpte vi gåstolen från Big Baby
 
Idag tar jag med mig barnen ner på stan en sväng i förhoppning om att finna de sista julklapparna. Sedan väntar storhandling och småfix inför den stora dagen, JULAFTON!
 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR