Söndagslek

 
Sena söndagskvällen är här, och jag ville mest kika in här och skriva ett par rader innan ögonen går i kors. Så trött är jag efter denna långa men ack så härliga dag. Denna söndag har vi tillbringat hemma hos våra fina vänner Frida och hennes två pojkar. Bästisarna har röjjt runt mest hela dagen, fikat, lunchat och bytt julklappar med varandra har vi också hunnit med. Medans barnen lekte gick våra munnar i ett, och som vanligt var det inte tyst en enda sekund. Timmarna gick och någon gång kring tre-tiden avrundade vi dagen och åkte hem. Stannade för att köpa med mig hämtmat hem. Tack mina hjärtan för en super mysig dag!
 
Vi hann mer eller mindre innanför dörren, tills vi blev inbjudna på kvällsfika hemma hos ett par vänner till storhjärtat. Vänner som jag aldrig träffat förut, och vi hade det faktist himla trevligt. Meja har somnat för natten och snosar gott i min famn i skrivandetsstund. Elias däremot är vaken än, och ser inte ut att vilja sova än på ett tag. Förstår inte vart han får all denna energi ifrån?! Nåja, han får helt enkelt vara trött i morgon. 
 
Dan före dopparedan kommer vi att tillbringa hemma hos mamma, och där blir vi kvar tills tidig förmiddag på juldagen. Väskorna är packade, julklapparna inslagna, bara lite småfix kvar...Ah, lugnet börjar sakta men säkert att infinna sig. Snart snart...
 
 
 
 
 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR