- Allergin är här!

 
 
 
Fy sjutton alltså! Rinnande ögon, nästäppa, nysningar och alldeles mosig i hela kroppen. Tänkte först att jag åkt på jordens förkylning, men insåg snabbt att det är min allergi som fått sig en rejäl omgång. Blir inte bättre för att dem klipper gräset utanför porten precis. Älskade dotra däremot har varit något snorigare än vanligt sedan ett par dagar tillbaka. Lilleman ser ut att ha klarat sig so far, storhjärtat likaså. 
 
Helgen har varit fullspäckad med shopping, Ikea och finbesök av vänner och familj. Vi är på jakt efter ett nytt soffbord, då vårat har gjort sitt. Kom dessvärre hem tomhänta, dock fick det fina påslakanet, örngotten och överkastet ovan följa med hem, samt lite dekorationer till dopet som äger rum om mindre än en månad. 
 
Idag fick båda barnen bli hemma med mig, då ingen utav oss kunde förmå sig att kliva upp i morsse. Vi gjorde morgon så sent som vid klockan nio, åt frukost och sedan tuppade både jag och Meja om i sängen. Ingen tvekan om att det är trötta gänget här hemma idag. Får bli nya, friska tag i morgon istället!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR