Blöt start på veckan

 
Det har typ små regnat och blåst större delen av dagen. Kan lova att det tog emot att kliva upp för att lämna lilleman på förskolan tidigare i morsse. Meja tyckte att det var helfestligt att göra morgon strax efter klockan 04:00 i morsse. Vi bytte blöjan, ammade och gosade en stund tills lillstumpan äntligen behagade att somna om, för att åter vakna lagom tills det var dags att kliva upp. 
 
Jag som hade planerat att ta mig ner på stan idag, tjiii fick jag! Istället har jag och Mejsy hängt i soffan och gosat hela dagen lång. Bra mycket mysigare än att traska ute i det blöta regnet. Skulle verkligen behöva uppgradera ungarnas garderober, även min egen. Får se om det kanske hinns med i morgon efter Mejas fyra veckors kontroll på BVC. I morgon eftermiddag väntar även ett läkarbesök för lilleman. Jag är så sjukt nervös att jag snart går sönder, gör ont i mammahjärtat att behöva utsätta min älskade lilla skatt för detta. Men jag måste se det som att jag gör det för hans egna bästa, för att han ska slippa ha ont. Jag återkommer när jag vet mer. 
 
Något lite roligare är att vi på fredag skall iväg på visning för ett radhus. Vi har plats nummer 3 i kön, nu håller jag bara tummarna att den blir våran! Inte för att radhuset är beläget i de mest eftertraktade området, men helt klart på den bättre sidan. Men hur fint skulle det inte sitta med ett radhus med stor altan i dessa sommartider?! Inflyttning sker redan 1 juli, jag håller alla tummar och tår!
 
Nu, borsta tänderna och bums i säng!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR