Så glad för lite bajs!

 
Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta utav lycka, första natten som jag har fått sova en HEL natt utan några som helst uppvak. Inte ens med undantag för amning, ingenting! Pigga och utvilade tog vi morgon någonstans kring 7-tiden. Meja som inte hade bajsat på lite mer än ett dygn, gav äntligen en rejäl utdelning. Man kunde verkligen se hur hon njöt av det, hela kroppen sjönk liksom ihop av lättnad. Så nu har vi en nöjd och glad bebis igen, glada och nöjda föräldrar. Tänk att man kan bli så glad för lite bajs! 
 
Lilleman lämnade vi på förskolan redan vid 8, och inte ett dugg intresserad utav att vinka hej då. Meja däckade i vagnen på två röda och sover än. Bryr mig inte om att väcka henne, hon behöver all sömn hon kan få.Ska verkligen passa på att vila idag, allt annat får vänta. 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR