Onsdag med fika & mammahäng

 
Idag har jag och Meja fikat och myst med Milo, Samuel och deras mammor ute i Pershagen. Såklart blev det mycket bebisprat och allt som hör mammalivet till. Fikat underbart goda muffins, jorgubbar och thé. Ovanligt lugnt och tyst utan storbarnen som var på förskolan. Givetvis saknade vi Sofia och hennes lilla skrutt i magen som inte kunde närvara just idag. Måste även tacka världens bästa Frida för de fina presenterna samt inbjudan till dop. Jag har förmodligen världens bästa vänner!
 
Nu är vi i allafall hemma, lilleman hämtade jag hem från förskolan för dryga timmen sedan. Med mellanmål i magarna inväntar vi nu faster och farbror som skall sitta barnvakt en sväng. Så skönt att få lite "egen-tid", bara Meja och jag. Lilleman kommer få det så mycket roligare tillsammans med sina kusiner, så jag känner inte ett uns av dåligt samvete. Vi ses ju ikväll igen, och förhoppningsvis är han så trött att han stupar i säng. Nåja, låt oss inte dra några förhastade slutsatser. Hur som helst, jag ser fram emot en minst sagt lugn och skön eftermiddag/kväll. Som jag ska njuta!
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR