Svartsjuk storebror

 
Det är en väldigt svartsjuk storebror vi har här hemma just nu. En svartsjuk storebror som tycker att hela hans tillvaro har vänts upp och ner, med all rätt! Efter lite mer än tre timmars försök med skrik, bråk och gråt till att lägga barnen, sover dem äntligen. Jag är inte den som vanligtvis bryter ihop i tårar, men denna kväll fick jag bara nog. Det blev helt enkelt för mycket för mig att hantera, och det hela slutade med att vi alla tre satt och bölade i kör. Fy fan alltså!
 
Medans barnen sover har jag passat på att plocka, städa, tvätta och satt igång en maskin med disk. Rena rama terapin, det får mig alltid att komma på andra tankar. Hade mer än gärna tagit en lång och avkopplande dusch, men vågar för allt i världen inte lämna minstingen i rädsla för att hon skall vakna. Så den där efterlängtade duschen får vänta tills i morgon när storhjärtat är tillgänglig. 
 
I morgon väntar även visning av radhuset jag berättade om tidigare. Jag går i taket om den inte blir våran, är så sjukt less på att bo såhär trångt. Leksaker och kläder precis överallt, en riktig svinstia om jag får säga det själv. Nej vänner, dags för denna aptrötta morsa att kojsa!
 
 


Denise - mamma till Noah!

åh det är inte lätt det där med syskon... :/ som tur var har vi aldrig haft det problemet då det skiljer 9år mellan våra. Sambon hade en sen innan =)


Blogg: http://danajs.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR