Tisdag

 
 
Godmorgon tisdag!
 
Jag kan knappt tro att det är sant, men båda mina troll måste ha trillat och slagit huvudet. Meja tuppade av kring 18-tiden igår när vi tog oss ner på stan en sväng. Hon måste ha varit helt färdig lilltjejen för hon slog inte upp sina stora blå förens strax innan midnatt. Vi bytte blöjan, ammade och sedan tuppade hon av igen och gjorde morgon någongång kring 6-tiden. En rejäl utdelning gav hon även denna morgon, och ingen kunde vara gladare än jag. Lilleman tuppade av han med tidigare än vanligt, så jag passade på att bara rå om mig själv ett slag. Så otroligt avkopplande, men framförallt så välbehövligt! 
 
Lämnade lilleman på förskolan för dryga halvtimmen sedan. Mejsy har tuppat av, själv ska jag ställa mig i duschen ett slag. Klockan 11 har vi tid på BVC för Mejas 3 veckors kontroll, skall även passa på att kolla upp hennes lilla mage. Nu har magen funkat precis som den skall i snart 2 dagar, men vill ändå vara på den säkra sidan. Man vet aldrig när det är dags igen, har funderat på att köpa hem sådana där pysventiler som skall släppa ut gaser från magen. Har även hört att det ska hjälpa att sticka in en termometer i rumpan för att släppa på trycket. Vill för allt i världen inte börja med ersättning nu när det går så bra med amningen. Så glad över att varken Meja eller Elias tar nappen längre. Lilleman har snart varit utan nappen i 2 veckor. Min duktiga lilla kille! 
 
Nu måste jag sätta fart.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR