Varit på visning idag!

I morsse var vi äntligen iväg på visning, ett gulligt litet radhus som förhoppningsvis ska bli vårat nya hem. Jag kände mig genast hemma så fort vi klev innanför dörren. Samtliga rum i huset är nyrenoverade och alla vitvaror så som spis, kyl och frys är nyinköpta. Radhuset består utav fyra rum och kök, två badrum (ett uppe och ett nere), stora förvaringsmöjligheter och en liten uteplats perfekt för utelek och mysiga sommarkvällar med familj och god mat. Nu återstår det bara att vänta och se om vi blir de nya ägarna eller om vi får leta vidare. Håll tummarna är ni rara!
 
Efter visningen åkte vi hem till svärisarna och där blev vi kvar till sen eftermiddag. Tog en sväng förbi babyproffsen i Weda i jakten på ett regnskydd till vagnen. Hittade absolut ingenting, åkte hem och nu sitter vi soffan och myser framför barnkanalen. Storhjärtat jobbar sent även ikväll, men är ledig hela helgen. I morgon vet jag någon som har gjort sig förtjänt av sovmorgon. JAAAAAAAAG!! Med lite mindre än tre timmars sömn i natt är jag måttligt pigg idag. Fy sjutton alltså, ögonen svider och jag hoppas på en tidig läggning ikväll. 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR