- Sammandragningar!

 
Oj, vad tiden har sprungit iväg idag! Har ägnat större delen av förmiddagen nere i tvättstugan, hängt och vikt tvätt om vart annat. Har för övrigt börjat få sjukt mycket sammandragningar, och hela magen blir som en fotboll flera gånger i timmen. När dem kommer, är det bara att stanna upp och andas en stund.
 
Och sparka neråt har hon börjat göra också. Ibland så häftigt så jag tror att jag skall kissa på mig, inte för att det någonsin har hänt. Men lite panik får man ju! Sen är det en väldigt konstig känsla när hon vänder sig om, hela magen liksom snurrar runt. Ibland kan man känna en liten fot, en hand eller ett knä som trycker på utåt! Sen det där med hickan också...Det hickas flera gånger om dagen, jag förstod först inte vad det var. Men efter att ha frågat barnmorskan samt läst om det så har jag äntligen fattat. 
 
Efter en lång varm och avslappnande dusch, har jag äntligen krupit ner under täcket. Fredag i morgon, och jag ser fram emot en mysig helg fylld av aktiviteter i form utav lekparkshäng och långa promenader i eftermiddagssolen. 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR