En form av egentid!

 
Trött i huvudet och tung i kroppen, och jag har ingen annan än mig själv att skylla. Jag har varit så inne i min egna lilla bubbla de senaste två dagarna. Det har städats, plockat och möblerats om både en och två gånger. Nya byrån ute i hallen och barnens sängar är på plats, nu saknas bara en sängram till våran säng och sedan är vi så gott som redo för livet som tvåbarnsföräldrar. Vilken lycka!
 
Min fina baby love och storbarnet är hemma hos farmor och farfar, fikar och kollar på fotboll. Själv unnar jag mig lite välförtjänt egen-tid. Här skall det skrubbas från topp till tå, lägga ansiktsmask och måla mina just nu hemskt fula naglar. Och så ska jag självklart proppa i mig en sjuhelsikes massa glass, mums! 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR