Fika & mammahäng

 
 
Idag har jag haft äran att hänga med den här goa lilla tjejen. Jag älskar att känna så många föräldralediga mammor som bor i närheten, och just idag blev det fika och mammahäng hemma hos bästa Diana och hennes lilla Melina. Det gör inte att man längtar ännu mer efter sin egna lilla skatt precis, längtan är total! 
 
Har precis hämtat hem min fina lilleman från förskolan, och jag ska strax ställa mig vid spisen och förbereda kvällens middag. Egentligen är jag så trött att jag hellre skulle lägga huvudet på kudden en stund, men här finns icke tid för vila! Får tigga till mig en skön massage utav baby love sedan, hihi.
 
Annars blir det en lugn kväll med soffhäng och mys i massor, orkar verkligen inte med något fläng. Idag vill jag bara vara hemma och göra absolut ingenting. Kan inte ni också känna så ibland?!
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR