Gårdagen & mammahäng

 
 
Det finns bra dagar, och det finns bättre dagar. Gårdagen var en utav det bättre, och ingen kunde vara gladare i själen än jag. Min stora kärlek kom hem med ett fång röda tulpaner till mig, bara för att han tycker att jag har verkat så ledsen och arg de senaste dagarna. Sedan föreslog han att vi skulle ta oss ner på stan en sväng. Han tog sig verkligen tiden för mig och lilleman, aldrig har jag sett en unge så lycklig som då. Till pappan i familjen blev det ett par nya jeans och lilleman blev med skor. Bara mamman som blev utan, jag tycker att det är så ruskigt tråkigt att shoppa till mig själv numera. Blir säkert bättre när kroppen återgår till sitt normala efter förlossningen sedan. 
 
På tal om förlossning, så missade vi våran tid hos barnmorskan igår. Jag var helt inställd på att vi skulle dit i morgon, så tokigt det kan bli! Men som tur var fick jag en ny tid på måndag morgon, gör inte så mycket att jag får gå själv. Skulle vara ganska så skönt att bara få prata i lugn och ro, bolla tankar och idéer med en utomstående. Veckans magbilder kommer upp i ett senare inlägg under dagen. 
 
Nu ska jag sätta på mig ett ansikte och sedan sticker jag hem till Diana och hennes lilla M en sväng. Lite fika och mammahäng skadar aldrig såhär på en torsdag. I morgon blir det playdate och mammahäng hemma hos bästa Frida, så mys!
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR