"Hasaloppet"

 
Idag var det "Hasaloppet" på dagis, hur gulligt är det inte med små busfrön som tultar iväg så gott det går i snöslasket som återstår efter veckans plusgrader?! Småbarnsgruppen brydde sig inte om att förse barnen med vare sig stavar eller skidor, lika bra kan jag tycka då jag anser att dem fortfarande är lite små för detta evenemang. Lilleman klarade loppet och fick en medalj, duktiga killen! 
 
Nu har jag dock en väldigt trött liten kille här hemma efter dagens come back efter ett par dagars sjukdom/ledighet. Inget konstigt med det! Jag ska strax ställa mig i köket, fixa mellis och förbereda kvällens middag. Lite senare sticker vi upp till saltskog och hämtar upp en kasse full med kläder till ungarna, lite påfyllning i garderoberna säger vi inte nej till!
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR