Hej fredag!

 
Oh lord! Här hemma gjorde vi morgon redan vid 07:15, och jag kan tala om för er att jag är mer död än levande. Nästan så att jag funderar på att lägga mig och vila en stund för att orka med resten av dagen. Lilleman är ledig från dagis, och i eftermiddag sätter vi oss på pendeln ut mot Sollis för att fira pappa som fyllde år igår. 
 
Idag tänkte jag även plocka upp spjälskydd, playmobil och skötbord från källaren, sedan återstår det bara att montera ihop skiten också. I helgen blir det en tur till Ikea, lilleman ska bli med juniorsäng samt att vi behöver en större byrå ut till hallen. Får snart spader på alla lådor och kassar som bara står i vägen, jag vill FLYTTA!!! Vi har redan fått några enstaka erbjudanden här och där, men vi har valt att tacka nej varenda gång. Bor man så fint som vi faktist redan gör, då vill man inte riktigt byta ner sig till något sämre. Vill inte att mina barn ska växa upp i nått jäkla ghetto liksom. Håller alla tummar och tår att vi får ett radhus eller en lägenhet närmare centrum inom kort. 
 
Nej, nu ska jag lägga huvudet på kudden en stund och bli lite människa.


Sofia

Hej gumman. Jag såg att telge företagsinvest hade en trea ledig i mariekäll. gå in på www.tfi.se. Kraaaam

Svar: Tack hjärtat, kikar på det så fort jag kan i morgon när jag är lite piggare. Kram <3
linelias.blogg.se


Blogg: http://sofiabill.blogspot.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR