Ikea & Inredning utav barnrum

 
Nu är vi så gott som redo för dig älskade lilla skrotunge ♥
 

Efter lite blod, svett och tårar så är spjälsängen äntligen på plats. Kan säga att det var lättare sagt än gjort att flytta upp ribbotten och skruva fast spjälskyddet, utan att lyckas ha sönder någonting under tiden. Kände mig så himla duktig efteråt, och bäddat rent har jag gjort också. Fint, tycker ni inte?!
 
Jag vet inte riktigt hur jag ska inreda ännu, hur sängarna skall stå och vilka färger jag skall hålla mig till. Men det lutar åt vitt och mycket pastelliga färger nu när våren är på ingång. Jag avskyr när folk inreder barnrum i en massa skrikiga färger, sådant skapar bara en massa huvudvärk. Ljust och luftigt vill jag ha det! Så snart älsklingen kommer hem från jobbet sticker vi iväg till Ikea och inhandlar det sista. Morgondagen kommer endast att ägnas åt en massa inredning och storstädning. Jag känner mig alldeles upprymd och lycklig i hela själen, tänk att vi snart ska bli tvåbarnsföräldrar! 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR