Lilla polisen!

 
Jag har en liten polisman här hemma. Han far omkring som ett litet eldskott, hytter med näven och tillrättavisar på sitt egna lilla sätt. Så gulligt att det inte är klokt! Dock försvann pojkarna i mitt liv ut genom dörren för bara en liten stund sedan för att hälsa på farmor och farfar. Kvar hemma blev jag, för trött att ens klä på mig ytterkläderna. Istället har jag hoppat i mjukisarna och intagit ryggläge i soffan med en påse gott & blandat. Lillbebban har stökat och bökat mest hela dagen, och jag har BOKSTAVLIGEN fått känna på ren och skär smärta. Jag får på riktigt panik om hon bestämmer sig för att titta ut tidigare än bestämt!
 
Nåja, nu får bloggen vila tills i morgon och jag önskar er en fortsatt trevlig kväll. 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR