Mammahäng & lägenhetsstök

 
Hängde med Diana och lilla melonkan hem redan efter lämningen på förskolan tidigare i morsse, så något bloggande har inte hunnits med. Är fortfarande helt trasig efter gårdagens powerpromenad och vädret har inte riktigt varit att lita på under förmiddagen. Istället blev det en riktig inomhusdag med bus, lek och lägenhetsstök. Två stora kassar fick jag också med mig hem, fyllda med barnkläder, skor och filtar till lillbebban. Jag är så tacksam som har funnit en sådan fin vän, en vänskap jag aldrig vill förlora. 
 
Inväntar just nu min fina baby love som kommer hem med kvällens middag i form utav hamburgare från Max. Jag kände verkligen inte för att ställa mig vid spisen och laga mat. Är så trött på att laga samma mat dag in och dag ut, middagstips mottages med största tacksamhet! 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR