Powerwalk i vårsolen

God förmiddag mina vänner! Äntligen måndag, klarblå himmel och strålande sol. Vad mer kan man begära en dag som denna? Startade dagen med en skön powerwalk och mammahäng i vårsolen tillsammans med världens bästa Diana. Alltså, den där bruden är helt jävla galen. Jag har på allvar kramp i mina käkar, så mycket som jag har skrattat. Det finns nog ingen som kan fylla en människa med så mycket positiv energi och skapa så mycket huvudvärk på en och samma gång. Vårkänslorna spritter i kroppen och nu längtar vi efter våren på riktigt. Ni vet känslan som uppstår när isen smälter och det dammar sådär härligt om gruset på marken. Jag älskar't! 
 
Nu ska jag strax ställa mig i duschen och plocka undan lite snabbt här hemma innan det är dags att hämta hem min fina lilleman. Känner hur det står helt still i hjärnan, så jag tar och avrundar här och önskar er en fortsatt fin måndag 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR