Prinsessa ♥

 
Lite nytt till lillasyster ♥
Nyheten att vi väntar en liten prinsessa verkar sprida sig som en löpeld på förskolan, för idag möttes jag av ännu en kasse full med bl.a klänningen och skorna ovan. Och jag ska tala om för er att det är inga dåliga grejer, mycket kvalitétsgrejer från dyra butikskedjor så som Kavat, Ecco och Name it. Jag kan inte tacka alla er fina mammor nog som gör detta för oss, hoppas att jag någon gång framöver kan göra något lika fint tillbaka.
 
Nu har fina gravida Sanna precis varit här och tittat på barnvagnen. Hoppas så innerligt att det blir en försäljning, och att vi blir ägare till en ny vagn i veckorna som kommer. Kommentarsfältet ekar fortfarande tomt, så kom gärna med era bästa vagn-tips! 
 
Om en liten stund packar vi in oss i bilen och lämnar lilleman hos farmor och farfar. Jag och min fina baby love måste nämligen åka och storhandla. Det underlättar oftast om lilleman är på annat håll, annars blir det mest skrik, bråk och gråt. Så himla trist! Efteråt blir det fika och mys med resten av familjen, så jag hinner troligtvis inte blogga något mer idag. Har tidsinställt ett inlägg med veckans magbilder som kommer upp lite senare. 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR