Something new!

 
 
 
Godmorgon måndag! Så härligt att vakna upp till ännu en morgon med klarblå himmel och strålande sol. Lämnade lilleman på dagis för dryga timmen sedan, och möttes av en jätte påse med kläder liggandes på hyllan till lillasyster. Världens bästa Diana har gjort det igen, tack tack tack! Kläderna ovan är bara ett litet smakprov på allt fint som fick följa med hem. Det mesta är nytt och praktist taget oanvänt, på några sitter prislapparna fortfarande kvar. Jag är rörd till tårar, och känner en sådan enorm tacksamhet för alla fina människor som jag ständigt omges utav varje dag. Ni betyder allt för mig, för oss! 
 
Jag ska strax ställa mig i köket och slänga ihop en god frukost och dega framför teven en stund. Hemmet är rent och fint, även om golvet skulle behöva få sig en omgång. Meeeeeeen, det får vänta! Jag måste börja tänka på min och bebisens hälsa, hur svårt det än må vara. Så fort jag sätter mig ner så sätter det dåliga samvetet in, att jag bara sitter hemma och gör ingenting. Att jag inte bidrar på samma sätt rent ekonomiskt, samtidigt som jag bidrar med väldigt mycket annat här hemma. Hur som helst, jag har bestämt mig för att försöka njuta sista tiden av den här graviditeten. Allt annat får vänta. 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR