#Throwbacksaturday#

 
En liten tillbaka blick från sommaren -11, är det klokt att våran stora kille har varit sådär mini?! Måhända att du driver mig till vansinne och gör mig fullständigt galen ibland. Men det finns absolut ingen tvekan om att du och din snart blivande lillasyster är det bästa som någonsin har hänt mig. Mammas fina lilleman, vad vore jag utan dig?! 
 
Lördag idag, och vi väntar finbesök. Mamma och Mats kommer nämligen och hälsar på, om jag inte minns helt fel så har dem inte varit här sedan i julas. Så morgonen har ägnats åt storstädning och matförberedelser. Lite senare i eftermiddag kommer även lillemans farmor och farfar och gör oss sällskap, familjemiddag it is med andra ord! Men innandess hoppas jag på lite utelek i parken och lilleman får springa av sig så vi slipper myror i brallan. 
 
Jag skall försöka kika in här lite senare, men kan inte lova något. Funderar eventuellt på att dra igång en frågestund, vad säger ni om det?!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR