Upp och iväg!

 

Godmorgon måndag! Vill börja med att säga att jag är positivt överraskad över all den fina respons och kommentarer som trillat in efter senaste inlägget. Tro mig, jag velade både en och två gånger tills jag slutligen tog mig modet att faktist publicera det som jag nyligen tagit mig tiden att skriva ner. Anledningen till att jag valde att göra detta, är för att min pappa kämpar med att hitta tillbaka från sitt återfall efter en lång tid som nykter alkoholist. Ni måste förstå att jag inte gör detta enbart för mig själv, utan också i förhoppning om att nå ut till personer som befinner sig i samma situation. Försöka skapa ett forum, en plats för anhöriga att ventilera och dela med sig av sina erfarenheter och syn på missbruk och att vara medberoende. Här finns varken tid eller plats för judgement!

 

Här hemma gjorde vi i allafall morgon vid 07:00. Nyduschade och med frukost i magarna är det återigen dags för ännu ett besök hos barnmorskan. Det ska bli riktig spännande att se hur mycket mitt SF-mått har ökat med sedan vid senaste besöket. Nu får vi äntligen veta om ett tillväxtultraljud är nödvändigt eller ej. Jag är lite orolig över att jag har så mycket förvärkar redan nu, något jag definitivt kommer att ta upp med min barnmorska.

Vi hörs så snart vi är hemma igen!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR