Välkommen påskhelg!

 
 
Vår i luften och påsken är här. En helg fylld av fest, god mat och trevligt sällskap i form utav vänner och familj. Vi hade det verkligen så himla mysigt igår när vi tog oss iväg till Alby och kungens kurva för shopping och storhandling. Till mig blev det ett par nya skor, och för ovanlighetens skulle så var det pappan i familjen som var storshoppar'n den här gången. 
 
Käkade en enkel men god middag på subway innan vi tog tag i storhandlingen. Nu har vi handlat upp oss för de närmsta dagarna, och vi är fattiga som kyrkråttor. Dock är jag lite besviken över att jag inte hittade mer påskdekorationer än påskriset och fjädrarna ovan. Har kokat några ägg och plockat fram målarfärg, glitterpennor och lite annat skoj som vi kan pyssla med senare i eftermiddag. Försöker aktivera min fina lilleman så gott det går nu när vi är lediga. 
 
I morgon kommer mamma och Mats hit på påskmiddag, och på söndag blir det påskfest med älsklingens familj. Så morgondagen kommer bestå utav bak och matlagning i mängder. Jag har åtagit mig projektet att baka äppelpaj, morotskaka och lite annat smask. Sedan tänkte jag bjuda min kära familj på trerätters i morgon, så jag har lite att göra! 
 
Vad gör ni i påsk?!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR