Nu kan hon sitta!!

 
 
 
Tidigare har hon vikt ihop sig som en liten fällkniv. Men så idag, från ingenstans så sitter ungen så rakt som bara ett barn kan göra. Balansen är inte helt hundra, hon välter ibland så jag lämnar henne aldrig sittandes själv. Antingen får man sitta bakom eller så greppar hon tag i fingret och så kan hon sitta en bra stund. 
 
Idag besökte vi öppna förskolan (Barnens hus) för andra gången, och jag älskar't! Storhjärtat slog följe en stund under förmiddagen, så mysigt! Tillsammans gjorde vi hand och fotavtryck på Mejsy som vi sedan ramar in i en tavla. Åh, jag längtar redan tills den hänger på väggen här hemma. Vi blev kvar ända till stängning och sedan hämtade vi hem lilleman från förskolan. Om dryga halvtimman ska jag stoppa båda barnen i säng, och sedan väntar en förhoppningsvis lugn kväll framför teen mom och min nya favvo serie twisted. Ni som inte har sett den, GÖR DET! 
 
I morgon står playdate hemma hos Miriam och hennes lilla Adam på agendan. Ska bli så kul att äntligen få se hur dem bor. Tidigare har vi alltid hängt här hemma eller i parken. Mycket mysigare när kidsen kan leka och utforska varandra på hemmaplan, Hur som helst, super kul ska det bli!
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR