L ö r d a g

Har varit på sådant där katastrofalt dåligt humör hela dagen. Sorgen ligger tung över familjen såhär dagarna innan jul och livet känns lite lätt orättvist just nu. Jag försöker hålla mig själv och barnen sysselsatta i bästa mån för att hålla tankarna på annat håll. Samtidigt som det är skönt att få ventilera och gråta en skvätt, känns bättre för åtminstonde en liten stund. Dagen har vi allafall ägnat åt oss att göra det fint här hemma, samt gjort plats åt julgranen som åker upp i morgon redan. Elias har varit så uppspelt och känner att jag inte orkar dra ut på det något mer. Som läget är just nu så vill jag bara ha allting färdigt så att jag kan fokusera på familjen och få sörja i min egen takt. 
 
 
Passar på att visa bilder på senaste innehållet utav loppiblogbag klämmigt, knöligt och KRAV-märkt från Coop Änglamark som jag hämtade ut häromdagen. Coop Änglamark har inte bara  lanserat två nya fruktpuréer, men också en knölis-frukt och rotfruktspuré. Dessa klämmisar och knölisar är smart förpackade, ekologiska och helt fria från socker. I denna bag medföljde även Coop Änglamarks kKRAV-märkta majskrokar, samt fruktdryck äpple/päron. Perfekt mellanmål att ha med sig om man är ute på vift, och smoothies är något utav en favorit här hemma. Otroligt goda och mättar för stunden, sedan att dem inte innehåller något tillsatt socker är för mig ett stort plus i kanten. Grymt bra produkter som kommer väl till pass!
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR