Loppi blogbag 1-åring

 
Ääääntligen en lugn dag hemma efter två väldigt tuffa arbetsdagar, jag vet inte om jag hade klarat av en tredje sådär på raken. Idag passade jag på att ta igen förlorad sömn och vilat mina trasiga fossingar. I morgon måste jag hitta mig ett par ordentligare skor, dem jag har nu kommer och förblir min död. Det här med att bära ordentliga och bra skor är så himla viktigt har jag insett. Gör inte samma misstag som jag gjorde, att köpa ett billigt par inne på H&M. Lägg hellre några kronor extra och få vad du betalar för, sista timmen igår kunde jag knappt stå upprätt. 
 
Nåja, eftersom kameran numera ligger på hyllan och dammar så passar jag på att visa senaste innehållet i Loppi's blogbag 1-åring som jag hämtade ut häromveckan. Elias roffade genast åt sig Bamse-tidningen och leksaksbilen från Citrôen. Meja var inte heller sen med att upptäcka innehållet, och där blev den super smidiga pipmugen från Avent en klar favorit. Den använder vi dagligen här hemma, likså när vi tar oss ut för kortare turer. Däremot bojkottar hon numera allt vad heter klämmisar och puréer på burk, annars tycker jag att just dessa är så himla praktiska att ha med i väskan för hungriga små magar. Bara att inse att liten inte är så liten längre, bitterljuvt! I blogbagen medföljde även ett first-aid kit från Folksam som alltid följer med i väskan, olyckor sker när man som minst anar det. Då kan det vara bra att till första hjälpen! Även ACO's miniderm för torr hud, perfekt såhär under kalla vintermånader. Tack LOPPI-gänget ännu en gång, vi ser redan fram emot nästa paket! 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR