Lussebak

 
Det blåser full storm ute nu och har gjort sedan vi klev upp tidigare i morsse. Trtos att vi klädde oss efter väder så fullkomligen piskade regnet i ansiktena på oss. Riktigt isande vindar som bet i kinderna och jag kände mig frusen i flera timmar efteråt. 
 
Medans barnen har varit på förskolan och lekt, tog vi en sväng till affären och handlade hem det mest nödvändiga i matväg, pappan i familjen och jag. Väl hemma igen ställde jag mig till att baka sedvanliga lussekatter inför fredagens luciafirande samt storstädat lägenheten. Barnen har varit sådär löjligt trötta och gnälliga ända sedan jag hämtade hem dem strax innan två. Blir en tidig kväll för hela familjen, för i morgon väntar återigen ett mördarpass på jobbet och kidsen får en mysig hemmadag med pappa. 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR