Fullt upp!

 
Åh hej, vilken dag detta blev då! Idag har varit en sådan där dag då man har massor att göra och ändå inte fått något gjort utav det man egentligen skulle ha gjort från början. Förmiddag nere i tvättstugan följt utav middag hemma hos svärisarna och sedan hem för kvällsfika med resterande familjemedlemmar vi inte hunnit träffa sedan vi kom hem i torsdags. Det är inte alltid helt enkelt att leva med en icke svensk som lever under en helt annan kultur. Alla dessa middagsbjudningar, sena kvällar och allt vad dem nu hittar på. Man blir lite tokig ibland! Nu hoppas vi på att det blir lite lugnare framöver, att vi skall få spendera alla hjärtans dag helgen bara vi som familj. Bara vi fyra, vi och barnen. Vore kul att komma iväg och göra något som vi aldrig har gjort tillsammans förut, framförallt för barnens skull. 
 
I morgon är det äntligen dags för mamma-bebis häng på barnens hus följt utav en promenad ner på stan, som vi har längtat! Möter upp Sofia och Filip direkt efter att jag lämnat Elias på förskolan, Fika, luncha och mysa med småttingarna, så kul att följa deras utveckling och se dem växa upp tillsammans. Inte klokt att Meja snart fyller tvåsiffrigt, redan i morgon blir hon hela 9 månader gammal. Mammas och pappas stora tjej! Efter öppna förskolan måste jag ta mig ner på stan och leta alla hjärtans dag present till min stora kärlek. För en gångs skull står det helt still i skallen. Jag har verkligen inte en aning om vad jag skall hitta på den här gången. Blir en utmaning detta, nåja jag får försöka ha i åtanke att det är tanken som räknas. 
 
Nu - sängen!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR