M å n d a g

 
Hej vänner!

Men åh, vilket härligt väder vi fick idag då. Äntligen! +6 grader och strålande sol bjuder våran fantastiska lilla stad på denna måndag, och vårkänslorna bara spritter i hela kroppen. Så pass till den milda grad att jag fick ett ryck och inhandlade lite vårnyheter till lillskrotis kommande vårgarderob efter förmiddagens lunch hemma hos svärisarna. Samtliga plagg från Lindex för er som undrar. Jag har fortfarande en hel drös med kläder jag måste göra mig av med, så otroligt svårt att veta vad som skall sparas och inte. Och dessutom så har de flesta plaggen ett ganska dåligt andrahandsvärde och man får därmed inte ut särskillt mycket för dem. Så om det är någon som har intresse för flickkläder i storlekarna 50-68 så får ni vänligen höra av er till ([email protected]) eller skriva i kommentarsfältet här övan. 
 
Här hemma har vi precis intagit mellis och båda mina troll sitter i skrivandets stund bänkade framför barnkanalen. Meja är verkligen inne i en rolig period just nu, hon ska bara gå gå gå och stå mest hela tiden. Och hon är minst leka envis som sin kära bror. Hon är på honom mer än någonsin och han är inte bättre han. Det bråkas, sparkas och slåss för att i nästa sekund skänka varandra sådan oändlig kärlek syskon emellan att man får tårar i ögonen av bara tanken. Det är helt sjukt vad jag älskar dessa små liv, för mig känns det som att denna "babyblues" aldrig går över. Jag har aldrig varit så blödig som efter att jag fött barn. Kan sitta och titta på bilder från barnen var nyfödda och tårarna sprutar, jag ser ett litet barn på teve och tårarna sprutar, jag kan lyssna på en lugn låt som handlar om kärlek och barn och tårarna sprutar...Jag trodde aldrig att man kunde känna så starkt för någon/något som jag gör för mina barn, min man och min fina familj. 
 
Nähä, lite golvlek kanske och sedan förbereda kvällens middag. 
 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR