Testpiloter för Krypis by Sweden

 
Jisses, vilken dag detta blev då! Det strulas med nattsömnen i det här huset, och rutinerna är helt käpprätt åt skogen. Idag har båda barnen varit sådär extremt övertrötta och jag känner mig allmänt slut som mamma! Det ska bli otroligt skönt med helg, dels för att storhjärtat är ledig, men också för att helgen bjuder på en hel del roligheter. 
 
Nu när jag äntligen fått båda barnen i säng, tänkte jag sätta mig och gå igenom bilderna från dagens fotografering med Krypis by Sweden. Meja har "modellat" för första gången i sitt liv, inte helt lätt att fånga henne på bild alla gånger. Men några gobitar fick jag nog till i allafall. Denna helt unika och fantastiska lilla krybyxa var alldes underbart skön att dra på och den såg skön ut på. Inga mer ömmande små barnsben och helt otroligt smidig i formen. Den satt helt enkelt som gjutet på den lilla damen, och jag vill även tillägga att byxan är helt u unisex. Den finns alltså inte i fler färger i dagsläget, men finns efterfrågan så kommer det såklart att tas fram i fler färger och mönster. Jag ser så fram emot att inom en snar framtid se denna ute i butik. En liten recension av krypbyxan kommer upp här på bloggen inom kort, så håll utkik! För er som är intresserade av att veta mer om denna fantastiska och unika krypbyxa kan kika in på deras alledeles egna facebook-sida, och den hittar ni HÄR. Vi tackar Krÿpis och önskar dem lycka till med framtida lansering!
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR