Torsdagskväll och moffa-mys

 
Hej vänner!
Jag har knappt haft en tanke på bloggen de senaste dagarna. Vädret fortsätter att leverera, tänk om det kunde hålla i sig tills vi sticker ner till västkusten. Vi vet ju vid det här laget att så inte är fallet, därför känns det himla skönt att vi har resan ner till turkiet att se fram emot veckan efter landet. 
 
Så, vad har vi gjort idag då?! Ungarna har varvat poolen med soffhäng framför disney junior. Det går inte att vara ute i parken när det är så varmt som det har varit de senaste dagarna. Därmed blir vi lite begränsade under dagtid, eftersom att jag också saknar bil och körkort. Annars hade vi hängt på stranden från tidig förmiddag till sena kvällen. Vi får helt enkelt passa på när vi är ute och hälsar på hos mamma-mormor.
 
Ikväll har vi haft min pappa (barnens morfar) över på middag, så himla mysigt! Vi har mumsat tacos och en gudomligt god fruktsallad till efterrätt. Man orkar bara inte med någon varm mat nu när det är sånt här väder. Elias fick en tidig födelsedagspresent utav morfar, som ni kanske ser en mycket lycklig kille här hemma. Jag kan inte riktigt greppa tag om att han faktist fyller hela 4 år i morgon, är det klokt liksom?! Vid den här tiden för exakt fyra år sedan hade jag precis blivit hemskickad från Karolinska i Huddinge. Några timmar och en epidural senare föddes den vackraste lilla pojke jag någonsin skådat. För er som inte har hängt med lika länge, så upptäckte jag min graviditet så sent som i v.26. Men det skall jag berätta om i ett senare inlägg. Håll utkik!
 
Nu skall jag fortsätta med förberedelserna inför morgondagens födelsedagskalas här hemma. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR