Ändrade planer...

 
Vad som skulle ha blivit en eftermiddag med lek och bus på Fun house, blev istället en eftermiddag hemma. Dem har tydligen stängt på just måndagar, så vi bokade in en ny playdate på onsdag istället. Känner dock att det kanske var lika bra då jag lider av total sömnbrist efter en mer eller mindre vaken natt med skrik och gråt. Så idag har vi bara tagit det lugnt, kört en maskin med tvätt har vi gjort, duschat, plockat och fixat med lite allt möjligt. Jag har också blivit av med en massa barnkläder som bara ligger och dammar i ett hörn, bättre att någon annan får användning utav dem. Och tre hundra kronor rikare blev jag! 
 
Min fina vän Miriam ringde idag och ääääääntligen har vi bokat in en lunchdejt senare under veckan. Skall bli så otroligt roligt att se Meja och Adam leka tillsammans igen. Våra älskade små, som inte längre är så små. Nåja, vi ser så mycket fram emot detta. Ett besök på öppna förskolan skall också hinnas med, nu var det ett tag sedan sist!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR