Onsdagsrytmik och lekland

 
Hej vänner!
I förmiddags promenerade jag och Meja iväg till Barnens hus för lite efterlängtad lek och rytmik. Många nya och gamla ansikten, alltid lika roligt! Det var så härligt att se våra snart små 1-åringar idag. Meja tar verkligen för sig, tar efter och ska helst göra likadant som alla andra. Hon är inne i en sådan fantastiskt rolig ålder just nu, utvecklingen har gått med en rasande fart och jag hinner inte med. Det är så häftigt att se, samtidigt som jag bara vill skrika "STOOOOPP!". Har jag nämnt att Meja tog sina allra första steg idag?! Hon stapplade sig fram med sisådär 1-2 steg till att börja med, sedan släppte allt! Hela 13 steg tog hon som mest, 13 stycken!!!! Jag kan omöjligt förstå det själv...Liten blir stoooor!
 
Efter lite sång, fika, lunch och lek tog vi oss ner på stan. Det tog inte många sekunder tills det att Meja tuppade av, och hon blev sovandes i dryga 1½ timma. Lite shopping till mama, en snabbhandling och en mysig fikastund med storhjärtat hanns med innan vi hämtade hem storebror från förskolan. 
 
Eftermiddagen har vi tillbringat på lekland och tankat en massa härlig energi tillsammans med Frida, Malte och Milo samt Carina, Emilia och Samuel. Barnen har varvat bus och lek med korv och glass, jisses säger jag! Väl hemma igen var båda mina troll så övertrötta att ingen utav dem velat sova. Nu sover båda äntligen för natten och jag skall faktist ta och göra detsamma. Godnatt på er!
 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR