Onsdagsrytmik

 
Precis som förgående natt har Meja vaknat flera gånger under nattens gång och varit sådär otröstlig. Dock hann jag knappt somna om tills hon tog morgon kring sju. Men upp och iväg för att träffa bästa kompisarna för lite efterlängtad rytmik, bus och lek på öppna förskolan. Idag var vi ett helt gäng härliga mammor och barn som sjöng och lekte tillsammans, det blir genast så mycket roligare att gå dit då. Meja skulle absolut inte sitta i mitt knä under sångsamlingen, utan satte sig istället en bit ifrån. Och där satt hon nöjt, gungade till tonerna och klappade händerna när sången tog slut. Det är så att man blir alldeles varm i hjärtat, älskade dotter!
 
Efteråt tog vi oss ner på stan, jag, Frida, Sofia och Jessica för lite lunch på Nancy's medans småttingarna sussade gott i sina vagnar. Elin och Elsa valde dock att avvika för att fortsätta dagen på annat håll. Fyllda med en massa ny och härlig energi fortsatte vi sedan hemåt. Mys-mellis och golvlek i väntan på att pappa och storebror.
 
Sena kvällen kom och gick, barnen sover för natten och jag skall faktist ta och göra detsamma. I morgon är första dagen på hela veckan som vi inte har något inplanerat. Skönt! 
 
 
 
 
 
 
 
4


Elin

Fantastiska bilder!


Blogg: http://esandh.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR