T i s d a g

 
Jag och Meja tillsammans med finaste Elin & Elsa och Frida & Milo  
 
Nämen, titta! Kan det möjligen vara första gången som jag för en gångs skull lyckas fastna på bild?! Kul! Jag kom ju på mig själv att jag helt glömt bort att visa er innehållet i Loppipåsen från gårdagens Loppievent. Aldrig varit med om maken vilka fina gåvor, jag trodde aldrig att det skulle ta slut när jag stod där i köket och plockade upp allting. När jag får lite tid över skall jag fota och lägga upp här på bloggen. 
 
Här hemma har jag precis stoppat ner storbarnet i badet, medans minstingen tagit sig en tupplur i soffan Idag har det inte krävts mycket för att röra den lilla damen till tårar. Tandsprickingen har verkligen tagit ut sin rätt, och mitt mammahjärta blöder! Lilla hjärtat. Pappan i familjen som egentligen skulle ha varit ledig idag, vart tvungen att hoppa in för en kollega som insjuknat i jag vet inte vad. Han var sjuk i allafall. Så det fick bli ledigt i morgon istället, men då är ju varken jag eller Meja hemma. I morgon vankas det onsdagsrytmik, bus och lek på Barnens Hus. Som vi längtar! 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR