Tisdagskvällen

                                                                              Hej vänner! Här ekar det tomt bland uppdateringarna, ber om ursäkt för det men vårat internet har slutat fungera av någon oförklarlig anledning. Tisdagskvällen lider mot sitt slut, och här sitter jag och njuter av lugnet (läs:tystnaden) med en kopp the framför Renees rubriker på TV3. En ommöblering har skett här hemma i dagarna, och den vita byrån som tidigare stod i hallen har nu fått flytta in i vardagsrummet. Nästa projekt blir alltså att få ordning i hallen, en ny avlastningsbänk skall införskaffas, också en klädhängare en sjuhelsikes massa fotoramar. Nu har våran stora lillà tjej funnits hos oss i snart ett år och vi har inte ett endaste foto på ungen här hemma. Jag tänker mig en fotovägg, en hel vägg proppad med bilder på alla oss tillsammans. Som ni förstår är det förändringar på gång, det kliar i mina fingrar och jag hade gärna sett att vi satte igång igår. Ahh, en sak i taget! Nu skall jag återgå till teven och sedan väntar en förhoppningsvis godnatts sömn. I morgon har jag fått äran att låna finaste Milo en stund på förmiddagen. Toppenkul för Meja som får en lekkompis medans Frida m.familj är iväg på teckenkurs. Efter det väntar en efterlängtad 10-månaders kontroll och läkarbesök på BVC. Så himla spännande att få se hur vårat lilla skrotkorn har växt sedan sist! Godnatt fina ni. 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR