Ekokul.se

 
 
Det finns nog ingen som har undgått att jag har fått pippi på träleksaker under den senaste tiden. Jag fullkomligt älskar dem få men ljuvliga ting som just nu står och pryder barnens lykhyllor. Gled in på Mansondust.nu och upptäckte till min stora glädje att hon just nu tävlar ut ett presentkort hos Ekokul.se. Ni kan ju bara gissa hur glad jag blev, om än mer eftersom just deras träleksaker är ekovänliga. Alltså helt miljövänliga och giftfria från diverse olika kemikalier som man idag kan hitta på barnleksaker i de lite större massproducerade butikerna. Vill ni också vara med och tävla så tycker jag att ni ska kika in HÄÄR!


Annika - drömmen om 11 barn

Hörru, du har inte missat att det är tävlingar igång va? :) En av de tre som är igång avslutas redan ikväll!
http://blogg.alltforforaldrar.se/drommenom11barn/2014/11/05/tavling-vinn-den-underbara-snuttefilten/

(de andra två ser du i kategorin "tävlingar")


Blogg: http://blogg.alltforforaldrar.se/drommenom11barn



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR