Höst!

 
 
 Burr!! Nu är hösten här på riktigt hörrni, fy katten vad kallt och blåsigt det har varit idag. Det fina med hösten är dock alla vackra färgsprakande löv, barnen är som tokiga! Igår tog jag med mig kameran ut i förhoppning om att fånga härliga höstbilder på kidsen, men ni vet ju hur det blir?! Vi får göra ett nytt försök i veckan. 
 
Idag har vi haft en sådan där urbota mysig dag, då pappan i familjen fyllde år. Tillbringade eftermiddagen med bus och lek på vårat lokala lekland i nästan två timmar. Hem för lite middag, ut och iväg för kalasfika hemma hos svärisarna. Nu ikväll har jag ägnat ett par timmar åt ännu mera jobbsök, och jag har redan fått napp på ett flertal ställen. Det ger åtminstonde en gnutta hopp, efter en längre tids mammaledighet är man kanske inte allt för het på arbetsmarknaden. Men hoppas går ju alltid! Morgondagens intervju sköts fram till nästa vecka, och ingen kunde vara gladare än jag. Jag känner att jag behöver lite mer tid att förbereda mig, samtidigt som jag sitter med en inre förhoppning om att jag får en bättre chans någon annanstans. Den här tjänsten är nämligen vad som utlovades i annonsen och jag känner mig lite tvetydig inför detta. Nåja, jobbsökandet fortsätter. Håll tummarna är ni snälla! 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR