Onsdag

 
Från ingenstans har en liten tjej här hemma plötsligt fått för sig att börja ta nappen. 
 
Hej vänner!
Alltså guuuud, jag är så trött att ögonen snart går i kors. Dagen har verkligen gått i ett, och det känns som om jag inte har suttit ner förens nu. Och då har jag varit igång sedan 06:30 i morsse skall tilläggas. Idag vaknade jag upp på ett betydligt mycket bättre humör än igår. Trots det tunga nederlaget från gårdagen kändes det ändå helt okej att gå till jobbet och köra på som vanligt. Mycket tack vare all inspiration och motivation som jag lyckades insupa under föräldramötet på barnens förskola igår. Så idag tog jag tjuren vid hornen och startade upp ett helt nytt projekt tillsammans med våra barn och kollegor. Skall bli så himla roligt att få sprinna vidare på detta och se vad slutresultatet blir. 
 
Under lunchrasten har jag även hunnit med en sväng förbi babyslottet för att klämma och provköra en Mountain buggy nano som jag varit lite små sugen på ett tag. Meja skulle verkligen behöva en ny resevagn så nu står jag och velar mellan en nano och en joie. Får se vad det blir, med förutsättningen att jag blir av med mina andra två vagnar först. 
 
Hämtade hem båda kidsen från förskolan kring halv fyra tiden och sedan dess har vi hunnit med allt ifrån att ha vårstädat balkongen, plantering utav solrosor, timjan och rosmarin till matlagning och hämtning utav nya diskmaskinen. Vilken lycka och vilken lättnad att äntligen slippa stå och diska för hand dagarna i ända. Så j***a tråkigt rent ut sagt! Men nu är det slut med det. 
 
Fotbolls match på teven och min älskade make har utlovat den skönaste massagen utav dem alla. Jag ska inte klaga på tillvaron med andra ord. 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR