Mini speedster gåbil classic racer rosa

 
Nu är äntligen Mejas efterlängtade gåbil här! Gissa om vi har en lycklig liten tjej här hemma, hur fin är den inte liksom? Stadig och robust med retrokänsla, en utav de finare detaljerna i kidsens lekhörna. Ett stooooort tack till @elinnjl och Jollyroom för den otroligt fina vinsten! Måste även tillägga att gåbilen inte alls var särskillt krånglig att skruva ihop, tog väl sisådär en halvtimma. Kan varmt rekommendera denna till er som skall på dop och födelsedagskalas. Finns givetvis fler modeller att välja bland, som ni ser vart valet inte särskillt svårt i vårt fall. 
 
Är det inte lite kul ändå?! När jag väntade Meja lovade jag mig själv att aldrig bli en såndär mamma som skulle klä min dotter i rosa och fylla hemmet med rosa detaljer. Jo tjena! Idag skulle man väl nästan kunna säga att Mejas garderob och vårat hem går hand i hand. Hihi! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Johanna

Vilken supersöt bil! Vill typ ha en i vuxenstorlek hehe. Pssst! Tipsar om min bloggtävling där man kan vinna fint porslin från Superliving/House of Hedda: http://retrolover.se/2015/03/tavling-vinn-superliving-porslin/


Blogg: http://www.retrolover.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR