Livet i en flyttlåda...typ

 
Ja, det är väl lite så man skulle kunna beskriva den senaste veckan. Inte bara på jobbet, men också här hemma. De två senaste dagarna har vi knappt haft någon tillgång till vare sig ugn eller kylskåp. Men nu äntligen är färgen på plats och de nya tapeterna uppe på väggarna. Vilken skillnad ska jag tala om för er, vi är så jäkla nöjda! Jag och R har ingått en överrenskommelse om att ingenting åker upp på väggarna förens vi har bestämt hur det skall se ut där inne. Vilka hyllor ska vi ha?! Ska vi ha tavlor och vilken typ av köksgardin osv...
 
Idag är förskolan stängd, många har tagit långledigt i samband med kristihimmelsfärds helgen medans andra måste jobba i morgon (jag bl.a) Solen skiner så idag passar vi på att tillbringa dagen utomhus. Men innandess ska jag försöka förmå mig att kliva upp ur sängen. Slänga ihop en god frukost och sedan hoppa in i duschen.


Emmish - mamma till wille

vilken fin blogg =)

Svar: Tusen tack!! <3
linelias.blogg.se


Blogg: http://nouw.com/Lillemmish



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR