Alla dessa minspel...

 
 
"Meja, hur gör pappa?!"
 
Alltså, alla dessa knasiga små minspel. Den här lilla donnan är i särklass den mest roliga och härliga unge jag någonsin fått lära känna. Min egna fantastiska och älskade lilla dotter. Jag tror att hon har minst ett uttryck eller ett särskillt namn på de närmsta i hennes omgivning. Vet inte hur många otaliga gånger jag har skrattat så att tårarna fullkomligen sprutar ur ögonen på mig. Älskade lilla tokfia, vad gjorde vi innan dig och din knasiga bror?!
 
Torsdagskvällen börjar lida mot sitt slut, och jag har idag gjort mitt näst sista pass på Riksdagsrestaurangen för den här veckan. Jag har bara i morgon kvar och sedan tar jag och lilla familjen äntligen lite välförtjänt helg. Känns som om vi mest gått om varandra hela den här veckan, så det ska bli så himla skönt att få rå om varandra igen. Vi väntar fortfarande otåligt på leveransen utav våran nya skänk från Jysk, som är tänkt att vi skall ha i våran just så väldigt kala och tråkiga avlånga hall. En side chair, ny hallmatta och små söta detaljer som jag gärna ser att dem går i färgerna koppar, mässing och guld. En ny vardagsrums lampa har vi också kikat på, förhoppningsvis slår vi till under helgen då Mio har 20% på hela sortimentet. Näst kommande projket blit att göra om i barnens lekhörna, ett tipi-tält skulle vara på sin rätta plats. Sedan är jag så himla sugen på de ljuvliga hyllorna från Alice&Fox, to die for! 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR