En bättre helg!

 
I lördags var det så äntligen dags för mig och R att kliva ombord på Viking Cinderella, som i sin tur skulle ta oss på en 24 timmars lång tur från Stockhom-Mariehamn och tillbaka. Som några av er kanske redan vet, så firar vi fyra år som gifta. Med det sagt slog vi till med en skaldjursplatå och en flaska mousserande som vi beställt i samband med bokningen. Jag har aldrig varit så nöjd, och maten helt gudomlig! Inte för att tala om den toppklassiga servicen. Har ni inte besökt Ocean Sea view tidigare, så tycker jag att ni skall göra det. Som medlem i Viking Club får du dessutom 10% rabatt på hela menyn. Så himla mysigt att få ett helt dygn tillsammans, något vi inte är allt för bortskämda med och därför passade vi på att njuta extra mycket.
 
Barnen som vi lämnade hemma, har haft en toppen helg ute hos mormor och moster. Dem har bl.a besökt utkiksplatsen ute vid Arlanda och hälsat på fölisen Harry. Innan vi åkte ut mot Viking terminalen i lördags eftermiddag, hälsade vi på min syster och hästgården ute i Rotsunda som hon och kompisen Fanny flyttade till ganska så nyligen. Tänk er att bo vägg i vägg med ett stall och hästhagar utanför fönstret. rena rama drömmen för en hästtjej som min kära syster. Jag är så glad för hennes skull!
 
 
 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR