IDAG

 
Hej vänner!
 
Långt mellan uppdateringarna nu, mest beroende på att all min lediga och vakna tid går åt till jobb, hem och familj. Ni får hålla ut, förhoppningsvis lugnar det ner sig snart. 
 
Idag har inte varit någon bra dag, idag har livet vart skit och idag ville jag inte vara med längre. Ledsen, trött, arg, irriterad och ingenting är som det ska. Ni vet känslan när någon väljer att avsluta sitt liv under bästa rusningstid, när stressen redan står en upp i halsen som det oftast innebär att vara småbarnsförälder. Det tog mig tre timmar, JA ni hörde mig rätt. TRE TIMMAR tog det mig att komma till jobbet denna tisdagsmorgon. Trots god marginal blev jag ändå 1,5h försenad. Ska man lägga ihop den sammanlagda restiden dubbel väg, så har jag åkt fler timmar kommunalt än vad jag har arbetat ihop idag. Ovärt, indeed! Hade det inte varit för min vapendragare in crime och fina vän Becca, hade jag lagt mig ner raklång och gråtit en skvätt. 
 
Sena kvällen är kommen och jag känner mig rikast i världen som ändå har en familj att komma hem till. Tacksamhet i ordets rätta bemärkelse!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR