Sjukstuga hos oss

 
Min stora skruttunge är sjuk...svag, ynklig och jätte jättesynd om honom!
En ny förkylning är här på besök och Elias har legat i tårar och tagit sig för öronen. Tänk att vi aldrig skall bli kvitt alla dessa öron-näsa-hals sjukdomar. Elias blir otroligt sårbar när han är sjuk, jag kan tyda varenda tecken när något inte står rätt till. Hela eftermiddagen igår och idag har han bara velat ligga i mammas knä och näst intill hyperventilerar bara jag rör på mig. Lillasyster som också legat sjuk sedan i början utav veckan, fick lov att bli hemma ännu en dag mest för att vara på den säkra sidan. Med två små som pockar på ens uppmärksamhet, blir känslan utav otillräcklighet lätt överväldigande. 
 
Vi är trötta nu, alla tre. Efter en lång och sömnös natt, har sängen aldrig varit så efterlängtad som nu. Elias låg ju bara och grät av smärta trots alvedon. Nu varvar vi alvedon med Nezeril som skall minska trycket i öronen och jag hoppas att han skall få sova lite bättre i natt. 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR