Ett djur i bur

 
Det blev en minst sagt fartfylld förmiddag för våra små. I morgon åker nämligen pappa R till Polen tillsammans med åtta utav hans bästa vänner för fyra dagars grabbhäng. Och ensam kvar blir jag och barnen, vad sjutton vi nu skall hitta på?! Jag är fortfarande sjuk så det står härliga till, men ingen lugn och ro får jag för det.
 
Idag bestämde vi i allafall att låta barnen få vara lediga från förskolan för lite kvalitetstid med sin pappa. Jag vet inte varför jag lät mig övertalas att följa med, sittandes på en stol långt, långt borta från alla kids men ändå tillräckligt nära för att hålla ett vakande öga över mina egna. En sväng in på Lloyds apotek för att införskaffa något som skall lindra denna eländiga slemhosta. Har nog testat alla huskurer möjliga, utan vidare resultat. Tjatigt detta! Blir hur som helst hemma från jobb både i morgon och på fredag. Nästa vecka däremot ser det ut som att jag kommer att hänga på Riksdagen en hel del, kul!
 
Nu däremot är det hög tid att krypa ner under filten och glo på Paradise Hotell.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR