Godmorgon torsdag!

 
 
Godmorgon vänner!
 
Som jag älskar dessa mornar när vi bara kan krypa i soffan under filt och mysa, barnen kan öta sin frukost i lugn och ro och på så vis undvika en massa onödigt bråk, skrik och gråt. För mig som förälder känns det viktigt att kunna ge mina barn den där lilla stunden på morgonen, en stund som kan komma att bli så avgörande för hur resten utav dagen kommer att fortlöpa. 
 
Lämningen gick lika smidigt den, Elias hade som vanligt inte tid att vinka hej då utan skyndade sig iväg till sina vänner ute på gården. Meja mer tystlåten idag där hon stod och höll sin fröken i handen och tittade lugnt när jag gick bort mot grindarna. Drog en lättnadens suck och begav mig hemåt igen.
 
Idag väntar en hel förmiddag med jobbsök, har även en maskin med tvätt som måste hängas. I morgon packar vi väskorna för att tillbringa helgen ute hos mamma-mormor. 
 
Vad gör ni idag?





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR